Dutchies


Om tot een hoogstaand creatief bureau te komen dat effectieve en sterke concepten of eindproducten ontwikkelt, heb je onder meer goed opgeleide en bevlogen mensen nodig, teamspirit, vakkennis, passie en een gedegen werkwijze.

Bij Dutchlabel wordt in teamverband gewerkt. Dit betekent dat er met z'n allen voor wordt gezorgd dat een project op tijd wordt gerealiseerd. Dat verhoogt de efficiency, versterkt de kwaliteit van de campagnes (meerdere disciplines vullen elkaar aan) en de betrokkenheid.

De complexiteit van het werk, waarbij meerdere projecten door elkaar heen lopen, neemt hierdoor ook toe en dat vereist concentratie en proactief meedenken.

Ons team is opgebouwd uit conceptuele denkers in diverse disciplines:

  • strategie
  • copywriting
  • art direction
  • graphic design
  • account management
  • fotografie
  • interactief design
 



Eliza van der Beek
Account Executive

David van der Weij
Concept Director

Jacqueline Vorst
Copywriter

Max van Zeeland
WebdesignerSaied Firouzi
Finance

 

Sandra Giannone
Concept DesignerFleur Bokhorst
Grafisch ontwerperKim van Aalderen
Grafisch OntwerperMonique Juffermans
StrateegSamuel Pernicha
Comm. Designer