Om tot een hoogstaand creatief bureau te komen dat effectieve en sterke concepten of eindproducten ontwikkelt, heb je onder meer goed opgeleide en bevlogen mensen nodig, teamspirit, vakkennis, passie en een gedegen werkwijze.
Bij Dutchlabel wordt in teamverband gewerkt. Dit betekent dat er met z'n allen voor wordt gezorgd dat een project op tijd wordt gerealiseerd. Dat verhoogt de efficiency, versterkt de kwaliteit van de campagnes (meerdere disciplines vullen elkaar aan) en de betrokkenheid.
De complexiteit van het werk, waarbij meerdere projecten door elkaar heen lopen, neemt hierdoor ook toe en dat vereist concentratie en proactief meedenken.
Ons team is opgebouwd uit conceptuele denkers in diverse disciplines:
- strategie
- copywriting
- art direction
- graphic design
- account management
- fotografie
- interactief design
|
|
 Eliza van der Beek Account Executive David van der Weij Concept Director Jacqueline Vorst Copywriter
 Max van Zeeland Webdesigner Saied Firouzi Finance
|
|
Sandra Giannone Concept Designer Fleur Bokhorst Grafisch ontwerper Kim van Aalderen Grafisch Ontwerper Monique Juffermans Strateeg Samuel Pernicha Comm. Designer
|