Werk

Case Wieringen Prins title

Wieringen Prins


Case Wieringen Prins

Informatie

Wieringen Prins is een toonaangevend hoveniersbedrijf met een lange historie en één van de grootste hoveniersbedrijven in Noord-Holland. Wiering Prins heeft Dutchlabel gevraagd de bestaande communicatiemiddelen te restylen.

Dutchlabel heeft een nieuwe positionering ontwikkeld en deze doorgevoerd in alle uitingen, waardoor Wieringen Prins onderscheidend wordt neergezet ten opzichte van concurrenten. Door middel van een origineel concept worden de sterke punten van Wieringen Prins in alle communicatie-uitingen doorgevoerd. Van de kaft van een offerte tot nieuwsbrieven, flyers, brochures en advertenties in vakbladen.

Wieringen Prins heeft passie voor groen. De klant is bij wijze van spreken de plant die het hoveniersbedrijf verzorgt voor haar opdrachtgevers. Meedenken, ontzorgen en oplossingsgericht denken met hart voor groen. Daarom ontwikkelde Dutchlabel de pay-off: “Wij geven uw groen een gezicht”.

Middelen die zijn ingezet: advertenties, flyers, nieuwsbrieven, brochures, informatiemap, Powerpoint, personeelsbladen en een poster.